8 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη διατροφή σας

Οι συνήθειες, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι δύσκολο να αλλάξουν. Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οκτώ απλούστατες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη διατροφή σας. Ο εαυτός σας θα σας ευγνωμονεί αν προσπαθήσετε να εφαρμόσετε ακόμα και τις μισές από αυτές.
(Σημείωση: Τα παρακάτω αφορούν μόνο ενήλικες. Οι διατροφικές ανάγκες των βρεφών και των παιδιών διαφέρουν.)

• Τρώτε ένα υγιεινό, χαμηλά σε λιπαρά, πρωινό κάθε ημέρα. Εστιάστε σε δημητριακά βρώμης, φρούτα και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

• Βάλτε ως στόχο να καταναλώνετε έξι με οκτώ μερίδες δημητριακών κάθε μέρα, από τις οποίες οι μισές τουλάχιστον θα πρέπει να είναι ολικής αλέσεως, όπως η βρώμη. Ψωμί ολικής αλέσεως, κουάκερ, καστανό ρύζι, νιφάδες βρώμης, δημητριακά και καλαμπόκι ολικής άλεσης, είναι παραδείγματα δημητριακών που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

• Επισκεφτείτε ένα μανάβικο και αγοράστε κάποιο φρούτο που δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ. Αν δεν γνωρίζετε τι είναι, ρωτήστε τον υπεύθυνο. Αν δεν ξέρετε πώς να το καταναλώσετε, ρωτήστε τον υπεύθυνο και γι’ αυτό.

• Από το μανάβικο επιλέξτε ένα λαχανικό το οποίο δεν έχετε καταναλώσει εδώ κι ένα χρόνο. Όταν φτάσετε σπίτι, συμβουλευτείτε το αγαπημένο σας βιβλίο μαγειρικής για μια νέα συνταγή με το συγκεκριμένο λαχανικό.

• Καταναλώστε ένα χορτοφαγικό γεύμα παραπάνω από ότι την προηγούμενη εβδομάδα.

• Αγοράστε ένα βιβλίο μαγειρικής με συνταγές για λαχανικά.

• Αντικαταστήστε ένα επιδόρπιο υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και θερμίδες με φρούτα ή με παγωμένο γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά.

• Πίνετε άφθονο νερό σε καθημερινή βάση.

 

Πηγή: http://www.quakeroats.gr

Δείτε ακόμη Ονειροκρίτης και Όνειρα, Ζώδια και Προβλέψεις.