Συμβουλές που θα μετατρέψουν τις κακές διατροφικές συνήθειες σε ισορροπημένες διατροφικές επιλογές

Παρόλο που γνωρίζεις ότι οι κακές διατροφικές συνήθειες μπορεί να έχουν επιβλαβείς συνέπειες στην υγεία, δε μπορείς να αντισταθείς στο φαγητό που αγαπάς. Υπάρχει περίπτωση να απολαμβάνουμε το γεύμα μας, διατηρώντας τη σιλουέτα και τα επίπεδα της χοληστερίνης μας χαμηλά; Η απάντηση είναι ναι, καθώς μικρές, έξυπνες συμβουλές έρχονται να κάνουν το στόχο μας εφικτό. Ακολούθησε ένα πιο υγιεινό πρόγραμμα, διαβάζοντας τις παρακάτω συμβουλές.

 Burgers

Τι θα έλεγες την επόμενη φορά που θα επιθυμούσες κάποιο γρήγορο φαγητό, να αντικαθιστούσες το κλασικό burger με το αντίστοιχο για χορτοφάγους; Παραμένει εξίσου μια λαχταριστή επιλογή και σίγουρα λιγότερο επιβλαβής για την καρδιά, αφού το κόκκινο κρέας είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά. Υπάρχουν πολλές συνταγές για να το φτιάξεις στο σπίτι και να το εμπλουτίσεις με υλικά που είναι πιο κοντά στους γευστικούς σου ορίζοντες.

 Δημητριακά

Τα δημητριακά θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι της ισορροπημένης διατροφής, αλλά δεν είναι όλα τα είδη απαραιτήτως υγιεινά. Για παράδειγμα, απόφυγε να καταναλώνεις όσα διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη, ενώ αν αποζητάς τη γλυκιά τους γεύση, προτίμησε να τα συνδυάσεις με λίγο μέλι στο γιαούρτι, ή να προσθέσεις μερικά φρέσκα φρούτα, όπως τη μπανάνα και το μήλο. Το αποτέλεσμα θα είναι γευστικό και υγιεινό.

 Ανθρακούχα ποτά

Η εύκολη επιλογή, όταν έχουμε ανάγκη από μια μικρή δόση ζάχαρης μέσα στη μέρα. Μπορεί να γλυκαίνουν αμέσως τον ουρανίσκο μας, αλλά μας ‘φορτώνουν΄ με έξτρα θερμίδες, ενώ η υγρή τους σύνθεση καθυστερεί το αίσθημα κορεσμού. Την επόμενη φορά, αντί για το αγαπημένο σου αναψυκτικό, δοκίμασε να πιεις ζεστό νερό με λεμόνι ή εναλλακτικά, πρόσθεσε σε μια κανάτα με νερό φλούδες αγγουριού ή φρέσκο δυόσμο που θα δώσουν μια πιο ενδιαφέρουσα νότα στο ποτήρι σου.


 

 Πατατάκια

Τα έχεις συνδυάσει με μια βραδιά στο σπίτι παρακολουθώντας την αγαπημένη σου σειρά, ή ως αναπόσπαστο κομμάτι κάθε πάρτυ. Τα πατατάκια αποτελούν αδιαμφισβήτητα ένα πολύ γευστικό σνακ. Ωστόσο, η υψηλή τους περιεκτικότητα σε ‘κακά’ λιπαρά, είναι ο λόγος να αποφεύγουμε να τα καταναλώνουμε τακτικά. Αν παρά ταύτα δε μπορείς να απαρνηθείς τα σνακ από τη διατροφή σου, προτίμησε τους ξηρούς καρπούς που είναι πλούσιοι σε ακόρεστα λιπαρά και σύμφωνα με τους ειδικούς, η κατανάλωσή τους ενδείκνυται σε ημερήσια βάση.

Ζυμαρικά

Είναι εύκολη και γρήγορη συνταγή, γιατί να μην μετατραπεί σε μια εξίσου υγιεινή επιλογή; Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης αποτελούν την απάντηση στο το πώς κάτι γευστικό μπορεί να είναι και ωφέλιμο για την υγεία. Η υψηλή διατροφική τους αξία, πλούσια πηγή φυτικών ινών, σιδήρου, μαγνησίου, μαγγανίου, αλλά και οι διαλυτές φυτικές ίνες που περιέχουν συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση της χοληστερίνης, τοποθετώντας τα υψηλά στη λίστα των καθημερινών επιλογών μας.

 

Δείτε ακόμη Ονειροκρίτης και Όνειρα, Ζώδια και Προβλέψεις.