Μετατρέποντας το πρωινό σε καθημερινή συνήθεια

Πολλοί αναγνωρίζουν ότι το πρωινό είναι ωφέλιμο, όμως λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο σ’ αυτό. Οι λόγοι που αναφέρονται για τη παράλειψη του πιο σημαντικού γεύματος της ημέρας, παρουσιάζουν κάποιες κοινές αναφορές.

Γιατί παραλείπετε το πρωινό γεύμα;
• Δεν υπάρχει χρόνος
• Δεν πεινάμε το πρωί
• Απλά ξεχνάμε να το φάμε
• Είναι δύσκολο να το φτιάξουμε
• Προσπαθούμε να τρώμε λιγότερο για να χάσουμε βάρος

Μόλις εντοπίσετε τους παράγοντες που αποτρέπουν εσάς προσωπικά από την κατανάλωση πρωινού γεύματος, μπορείτε να βρείτε καλύτερους τρόπους για την αντιμετώπισή τους.

Πώς να αρχίσω να υιοθετώ την κατανάλωση πρωινού
• Ρυθμίστε τη λίστα αγορών σας ανάλογα με τα τρόφιμα που χρειάζεστε για κάθε γεύμα, ξεκινώντας με κουάκερ, για πρωινό.
• Ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας, και στη συνέχεια κάντε την προετοιμασία για το πρωινό βγάζοντας κύπελλα, κουτάλια, ποτήρια χυμού και σερβίτσια πρωινού, από το προηγούμενο βράδυ.
• Κρατήστε το σερβίτσιο του πρωινού στην κουζίνα σε ύψος βολικό και για τους μικρότερους, έτσι ώστε να μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν όλοι, χωρίς να καθυστερούν να αναχωρήσουν για τις υποχρεώσεις τους.
• Κάντε χώρο στο ψυγείο ειδικά για τις τροφές του πρωινού, όπως σφιχτοβρασμένα αυγά, φρούτα, χυμό πορτοκάλι, γιαούρτι και άλλα εύκολα τρόφιμα.
• Δοκιμάστε απλούς συνδυασμούς για πρωινό:
1) Μια μπανάνα βουτηγμένη σε γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και ψίχα αμύγδαλου
2) κουάκερ με φρούτο εποχής και καρύδια
3) τοστ ολικής άλεσης με τυρί χαμηλών λιπαρών και χυμό πορτοκάλι

• Αναγνωρίστε ότι η παράλειψη του πρωινού δεν βοηθά στην απώλεια βάρους, στην πραγματικότητα, ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Όσοι τρώνε πρωινό έχουν ένα σωστό σωματικό βάρος, όπως αναφέρεται σε αρκετές ερευνητικές μελέτες. Σχεδόν 8 στους 10 ενήλικες, που διατηρούν απώλεια βάρους 13 ή και περισσοτέρων κιλών, αφιερώνουν καθημερινά χρόνο στο πρωινό.

Το ξέρατε; Τα έτοιμα προς κατανάλωση ή συσκευασμένα δημητριακά, θεωρούνται ακριβότερα από ό,τι άλλες επιλογές, αλλά έρευνες δείχνει ότι τα χρήματα που δαπανώνται για έτοιμα προς κατανάλωση δημητριακά, παρέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά ανά θερμίδα τροφίμου, σε σχέση με το ίδιο ποσό, δαπανώμενο σε ένα ταχυφαγείο.
Εάν αυτά τα έχετε δοκιμάσει και παρόλα αυτά, εξακολουθείτε να παραλείπετε το πρωινό γεύμα, σκεφτείτε και το ενδεχόμενο μιας επίσκεψης σε διαιτολόγο, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει για σας ένα εξατομικευμένο διαιτολόγιο, το οποίο να ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας.

Πηγή: http://www.quakeroats.gr

Δείτε ακόμη Ονειροκρίτης και Όνειρα, Ζώδια και Προβλέψεις.