Βρώμη και τα επίπεδα γλυκόζης αίματος

Μια σωστή διατροφή αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα στην προσπάθεια ελέγχου των επιπέδων γλυκόζης. Η οικοδόμηση μιας υγιεινής διατροφής θα πρέπει να αρχίζει με πολλά δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως η βρώμη, φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα τρόφιμα είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, είναι συχνά χαμηλά σε λιπαρά και στερούνται χοληστερόλης.

Η κατανάλωση τροφών που αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών, μπορεί να εμποδίσει την απότομη αύξηση της γλυκόζης στο αίμα μετά από το φαγητό. Οι αρμόδιοι φορείς συνιστούν την πρόσληψη 25 με 30 γραμμαρίων φυτικών ινών από τα τρόφιμα που καταναλώνουμε κάθε μέρα. Μόνο ένα φλιτζάνι βρασμένο παραδοσιακό κουάκερ σας δίνει 4 γραμμάρια φυτικών ινών. Η κατανάλωση τροφών που αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών, όπως το κουάκερ, άλλα δημητριακά ολικής άλεσης ή όσπρια, μπορεί να συμβάλει στη διατήρηση υγιών επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, όταν αυτά είναι ήδη εντός των φυσιολογικών ορίων.


Μια υγιεινή διατροφή αποτελεί λοιπόν σημαντική συνιστώσα στον έλεγχο του διαβήτη. Πριν προβείτε όμως σε αλλαγές στη διατροφή σας, θα πρέπει πάντα να έχετε αναπτύξει ένα κατάλληλο σχέδιο με το σύμβουλο υγείας σας, όπως είναι ένας κλινικός διαιτολόγος.

Πηγή: http://www.quakeroats.gr

Δείτε ακόμη Ονειροκρίτης και Όνειρα, Ζώδια και Προβλέψεις.